tisdag 30 mars 2010

Workout

Tisdag morgon och jag är aptrött.
Jag borde gå upp när klockan ringer och inte en timma senare, det gör mig säkert ännu tröttare.

Igår, måndag, träffade jag min älskade mamma & gick en sväng på stan. Alltid lika mysigt! Efter det gick vi till Santinis & myste. Det är viktigt med kvalitetstid!
När jag kom hem åkte träningskläderna på och Danne och jag tog en löparrunda. Dock var det mest jag som sprang, då han redan sprungit 8 km tidigare under kvällen. Det blev löpning med intervaller för mig, ca 25 minuter & 30 min powerwalk!

Ikväll ska jag jobba på Cloetta Center, sista och avgörande matchen mellan Lhc - Frölunda.
Nu tar vi de! Det måste bara bli så, tagga till nu!

Just det!
Igår, eller rättare sagt, igår natt kl 24:00 avslutades röstningen.
Pirrigt!

2 kommentarer:

  1. Familjen Larsson/Olofsdotter/Wernström/ Tigerdotter har iaf röstat!! KRAAAAAAm

    SvaraRadera
  2. Ni är alldeles för söta :) Puss till er

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas