onsdag 10 mars 2010

Onsdags mys

Onsdagsmys = tjejmys

Vilken underbar kväll. Tjejmys hos Milla med massa härliga tjejer! Och det ska väl tilläggas att en liten kille fanns med bland oss tjattrande damer, lille söte Ossian. Sötnos!!!
Jag blir så glad av ert sällskap. Ett lyckorus. Jag behövde verkligen det här!
Tack tjejer.
Och ett STORT GRATTIS till min fina Madde som tog körkort igår! Vännen, så klockrent!

Varje gång jag tittar min mail, pirrar det i magen. Väntan väntan...


Ibland tänker jag, hur kunde det bli såhär. Eller inte ibland, utan rätt ofta. Saknar du mig? För jag saknar dig. Hur skulle det bli om jag sa till dig att jag saknar dig. Skulle du förstå vad jag menar eller skulle du bara fortsätta som du gör nu?
Det finns dagar då jag inte tänker på dig. För det är liksom såhär det är nu, men de dagar jag tänker på dig - då gör det riktigt riktigt ont. I hela mitt hjärta.
Kommer det alltid att vara såhär eller kommer det komma någon radikal förändring?
Frågorna kan göras många, de är många. Jag finner inga svar. Kommer jag någonsin göra det?
Jag saknar dig, det är det enda jag kan säga och jag älskar dig lika mycket nu som jag alltid har gjort och kommer alltid att göra, trots att det är som det är.


Nu ska jag återgå till min mysiga säng & sätta på filmen Cocktail som jag fick låna av Milla. Nu kan jag snart häpna alla med att jag äntligen har sett den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas