onsdag 24 mars 2010

Rösta!!!

Precis hemkommen från Cloetta Center & dagens arbete. Totalt 14 h jobb idag! Tyvärr så förlorade Lhc, ganska tungt mot Frölunda vilket inte alls kändes bra.
De hade sin chans, men ändå så tänder de bara till i slutet. Var är hjärtat i laget? Det var i alla fall kul att komma tillbaka efter att inte ha jobbat på ett bra tag.

Dagen har varit toppen!
Publicering i Corren med de andra fyra finalisterna och så har röstningen startat på webben. Spännande och mycket pirrigt. Tror att jag under dessa dagar, fram till att röstningen är klar, kommer att trippa runt på moln & vara väldigt nervös!!!
Gå in på länken nedan:
http://www.corren.se/kultur/?articleId=5142473&date=&menuids=
och rösta på min tavla, "Passion" heter den :)
Röstningen pågår fram till måndag, 29 mars kl. 24:00.

Tack för alla mail, sms, ord & samtal! Det värmer ska ni veta!

Nu är jag riktigt trött och ska snart natta kudden.
Imorgon blir det uppstigning en aningen tidigare, och för er som vet hur morgontrött jag är, så behöver jag med andra ord en bra nattsömn :)

Tack till alla er som röstat & ni som inte gjort det ännu, rösta för tusan :)

1 kommentar:

  1. hej gullet !! såg nu att du skickat mailpå facebook, hela min dator hänger sig om jag går in där så det är därför jag inte svarade . men jag har röstat, super fin tavla , och skrivit om det i ett inlägg på bloggen så hoppas det hjälper !! hur mår du ? vad händer hemma ? Puss!!

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas