fredag 26 mars 2010

Spontanitet

Jag älskar spontanitet!
Och därför beställde jag idag biljetter till kvällens hemmamatch mellan Lhc-Frölunda, till mig & Danne. Det blev mycket populärt :)
Så snart ska vi till Cloetta Center & hoppas på att grabbarna är mer tända idag än vad de var i onsdags!

Igår hade jag för övrigt en jättetrevlig kväll med jobbet. Först blev det Bishop Arms där vi åt och drack gott, sedan gick jag & Carro vidare till BK Loungen. Mysigt värre!

Helgen är fullspäckad som vanligt men det är ju så härligt med planering, haha. Imorgon ska vi vara barnvakt åt två små busfrön som vi ska gå på påskmarknad med & de ska få klä ut sig till påskkärringar. Jag hoppar utklädnaden & väntar istället till torsdag nästa vecka när jag tar min kvast & far till blåkulla! :)

Nu måste jag skynda mig så vi snart kan gå & ta några öl innan matchstart!
Det är ett faktum, det är skönt med helg!

1 kommentar:

  1. Åå, har du en blogg! Va kul! Ännu roligare att se att jag var länkad ;)

    Hoppas du hade det bra på hockeyn!

    Puss

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas