tisdag 9 mars 2010

9 mars 2010

Godkväll.
Det är tisdagkväll den 9 mars 2010.
Jag har haft en toppen dag. Allt går så mycket enklare när solen är framme! Som säkert alla andra,
älskar jag solen!
Jag kan liksom aldrig få nog av den. Snart är det vår på riktigt, och jag längtar så mycket!

Igår var vi & kikade runt i lite inredningsbutiker för att hitta de perfekta ramarna. Det resulterade i fyra enkla & mycket snygga svarta ramar från Gallerix. Min handy man håller precis på att sätta upp dem! Inväntar resultatet med spänning...
Gårdagens shopping stannade dock inte vid dessa fyra ramar utan vi lyckades också få med oss en gästbok hem & min garderob fylldes ut med en ny vår jacka från MQ & en mycket läcker tröja från Åhléns. Man måste få unna sig ibland, vilket jag gjorde igår!

Tog en lång och härlig promenad med min fina vän Beda tidigare ikväll. Massa prat med samtidigt skön motion, det gillas!

Nu ska jag fortsätta med min kopp te & mysa resten av kvällen i soffan med tända ljus.

Hemligheter på gång...

2 kommentarer:

  1. Hemligheter på gång?? Oj så spännande...och gud vad kul att du med skaffat en blogg nu!!
    Puss och kram//Anna =)

    SvaraRadera
  2. Blev så nyfiken på din hemlighet!
    Marielle

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas