onsdag 24 mars 2010

Onsdag 24 mars

God morgon!
Jag är riktigt trött. Vädret är grått & mulet, men man kan ana solen bakom molnen.

Igår pratade jag med Corren igen angående annonsen som kommer att komma i tidningen. De behövde ytterliggare information för att kunna få det klart. Titel på tavlan samt målarteknik. Igår trodde de att det skulle komma i tryck till imorgon, torsdag, men eventuellt om de hann till idag. Fast det lät som att det lutade mest åt torsdag. Så håll utkik!

Idag spelar Lhc-Frölunda igen & jag jobbar ikväll på matchen. Det lär väl bli en sisådär 13-14 h arbetsdag & vem kommer vara mega trött imorgon?
Men det är smällar man får ta! Det är ju så kul att jobba plus att det klingar till lite extra i plånboken den 25:e varje månad.

Nu måste jag sätta fart här om jag ska komma iväg!
Hoppas ni får en skön dag.

1 kommentar:

söta kommentarer uppskattas