fredag 19 mars 2010

Är sååå glad!

Vilken underbar start på helgen!
Fick ett samtal när jag satt på bussen till M-slätt, för en trevlig kväll med familjen. Ett samtal som jag knappt ens förstår att jag fått, men det har jag verkligen!!!

Jag vill ännu inte berätta vad det är, utan får hålla mig ett litet tag. Självklart har nära & kära fått tagit del av min lycka men det är ett par saker till som ska göras, så i början av nästa vecka kommer jag släppa på bomben...
Det är i alla fall en bra bit på vägen!

Jag kan i alla fall säga att JAG ÄR SÅÅÅ GLAD & SÅÅÅ LYCKLIG!!!

3 kommentarer:

  1. grattis grattis min underbara flicka detta är du verkligen värd! :) Älskar dig min underbara vän! Ses imorgon!!! Ihhhh LOVE YOU <3

    &Bells

    SvaraRadera
  2. stolt över dig min finaste! du är så duktig! puss!

    SvaraRadera
  3. Nääää berätta bejb! Nu är vi ju alla jättenyfis!!!!!!!

    KRAAAAM

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas