lördag 20 mars 2010

Lördag

Oj så gott jag har sovit, som en liten prinsessa!
Nu sitter jag & dricker en kopp kaffe i min Starbucks mugg. Det är så härligt på lördagar då man bara kan ta det lugnt på morgonen, äta en god frukost & njuta av en god kopp kaffe.
Jag är fortfarande i lyckorus!

Det kommer bli en bra dag idag, det känner jag på mig!
Först blir det en promenad med min fina Elin & ett besök till solarieöarna, att det ska vara så svårt att underhålla brännan sen Thailand. Jag längtar verkligen till varmare dagar då man kan sätta sig en stund ute & njuta av att solen värmer en.
Ikväll ska vi först på hockey, andra kvartsfinalen mellan Lhc-Frölunda, och jag hoppas verkligen att de tar hem det idag! Hejja hejja!
Efter det ska vi på födelsedagsfest & hoppas på en fortsatt trevlig kväll i goda vänners lag.

Jag hoppas ni också får en skön lördag & njuter av att det är helg, för det är vad jag ska göra!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas