söndag 21 mars 2010

Nervös

Söndag kväll och summan av kardemumman av denna helg är riktigt bra!

Fredagen bjöd på roliga nyheter, mys med familjen i M-slätt & ett rent lyckorus helt enkelt. Igår var en skön dag, då man äntligen kunde känna att våren är nära. En promenad runt ån med Elin fick dagen att börja mycket bra. Kvällen bjöd på hockey, LHC - Frölunda, & LHC tog hem segern med 6-2, nice! Matchen var riktigt bra & stämningen var på topp i hallen!
Efter matchen väntade födelsedagsfest hemma hos Bc. Danne & jag mötte upp Elin & Jossan och sen var partyt igång!
Skakade rumpa hela kvällen lång, skrattade, flummade & hade riktigt roligt! :)

Idag har vi haft en mysig dag! Middag i Jägarvallen med nära & kära. Lagat mat inför morgondagen & tagit en välbehövd promenad. Nu väntar en mysig kväll med världens bästa Daniel! Söndagarna är heliga på något vis, så fruktsalladen står redo & ljusen är tända och jag är redo för söndagsmys.

Imorgon är det måndag, och jag är faktiskt nervös... mer än så kan jag inte säga förtillfället! Men oj vad jag är förväntansfull!
För er som ännu inte vet, så kommer ni mycket snart få reda på vad det är!!!

1 kommentar:

  1. lycka till hjärtat! du kommer finnas i mina tankar! <3

    &Bells

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas