onsdag 17 mars 2010

När jag trivs som bäst!


Det är nu jag trivs som bäst, efter ett hårt pass på gymmet! Sitter & avnjuter en god(!) proteindrink och bara mår så himla bra! Det är ju på gymmet jag trivs som bäst, att få göra av med all överskottsenergi. Trots att det är så många andra som tränar samtidigt känns det ändå som att man är så himla anonym och det tycker jag är skönt. Man går dit & kör sitt egna race, utan att tänka på någon annan än sig själv. Kan det också kanske kallas kvalitetstid? Jag tror det i alla fall. Såå, imorgon kör jag igen!!!

Har kört genom disken & ska snart köra genom lägenheten med snabeln innan jag får hoppa in i duschen.

3 kommentarer:

  1. duktig du är gumman! <3 saknar dig!!! ringas imorgon?! tack för hjälpen tidigare idag! puss puss!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat älskling, du är så himla duktig! =)

    SvaraRadera
  3. Nu fick jag dåligt samvete bara för att du är såå duktig! mitt gymkort håller på att ruttna:( baaaad! måste ses snart igen! pussss

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas