fredag 12 mars 2010

Lovely friday!


Solen skiner. Det är fredag och jag har slutat jobbet för denna vecka!
Helt enkelt, lovely friday!

Igår mötte jag upp min fina vän Madeleine för en liten sväng på stan och det resulterade i flera inköp som jag är så nöjd med. Shopping är underbart! Vilken kick man får :)
Därefter promenerade vi hem till mig & drack te och bara pratade. Underbar kväll med en underbar vän!

Jag känner på mig att det kommer bli en bra helg. Hoppas på fint väder också så man får njuta av långa promenader & kanske sätta sig mot en husvägg någonstans & sola nunan!
Sitter och tittar på bilder från i somras och jag blir alldeles nostalgisk. Jag längtar så mycket till den riktiga våren & den varma sommaren!!!

Det kommer bli så himla bra :) Hemligheter är alltid kul...

Nu ska jag ta ett powernap & därefter en dusch.
Hoppas att ni får en bra fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas