tisdag 30 november 2010

Idag är det min dag!
Och oj vad bortskämd jag blivit :)
Sång, frukost på sängen och presenter. Vardagsrummet upplyst med massa tända ljus.
Dagen kunde inte börjat bättre!
Mysig morgon.
På jobbet sjöng de & grattade mig riktigt ordentligt.
Har världens finaste vänner omkring mig :)

Vi firade i söndags men mammi och pappi ville komma förbi idag ändå & myst har vi gjort ikväll. God mat & mycket skratt! Helt klart världens bästa mammi och pappi!!!

Nu ska jag och min gubbis mysa ännu mer resten av kvällen.
Robin Hood ska få oss förtrollade.

2 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott!känner du dig gammal kan du tänka på mig som alltid kommer att vara ett år äldre och ha försprång i allt som heter rynkor och krämpor:-P

    SvaraRadera
  2. Hej igen finaste du! Tack tack för ännu en trevlig kväll tillsammans. De va gott me tacos, hur länge sen som helst jag åt, mmmm gott! Roligt hade vi också...

    Älskar dig hjärtat! Puss & kram, mamma

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas