tisdag 16 november 2010

Trött på att vara sjuk

Ja, det kan man minsann säga. Om jag ska utveckla det lite mer så kan jag väl säga att jag är förbannat trött på att vara sjuk.
Det börjar ge med sig lite i alla fall.
Så jag vet att det går åt rätt håll.
När jag var liten och var sjuk, fick jag alltid tablettaskar eller något annat smarrigt av mammi. Nu när jag blivit stor, så äter jag ju inte längre godis. Ni ser det inte, men jag sträcker på ryggen!
MEN en bulle tackar jag inte nej till såhär när man helt plötsligt blev liten igen och gärna vill bli ompysslad.

Idag var det omgång två.
Mina tankar finns hos dig.

Jag har världens bästa mammi!
Finaste mammi i hela världen, puss till dig!

1 kommentar:

  1. Hej mitt hjärta!

    Så bra att jag fortfarande får pyssla om "min lilla flicka" när hon är sjuk, med eller utan tablettaskar. Vi har ju i vart fall fått två fina eftermiddagar tillsammans med gott fika och sällskap av varandra. Idag såg jag att du mådde bättre än igår och att du snart är på banan igen...

    Älskar Dig mest - du är bäst! puss puss från mamma

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas