onsdag 1 december 2010

Månadsskifte & julkalendern

Åh imorse när jag vaknade kom jag på att det var idag som julkalendern började.
Så jag satt och myste med frukosten framför tv:n imorse och tittade på första avsnittet av årets julkalender. Och jag tror faktiskt att den kan bli riktigt bra!

Det är ju riktigt kallt nu och jag trodde knappt mina ögon när jag tittade på termometern imorse.
16 minus!
Oh my!
Men det är väldigt mysigt med riktig vinter tycker jag.
Åka skidor, långpromenader, dricka varm choklad och komma in i värmen och vara sådär härligt skönt frusen.

Månadsskifte idag. Det är ju den förste.
Och ja, det har jag fått känna av idag.
Helt slut i både kropp och huvud så soffan är det enda tänkbara ikväll. Ingen träning, jag passar på den!

Nu är snart alla måsten klara och soffläget ett faktum.
Bönderna är snart på ingång och då är jag redo för en timmas underhållning.

1 kommentar:

  1. Åh gummi, jag ska börja läsa din blogg oftare :) jag såg också julkalendern imorse, den verkar ju bra ju! ska tänka på dig när jag tittar imorgon, att du också tittar.. eller det kanske du inte gör iof, men ska tänka så iaf. haha nu vet jag inte vad jag yrar om, haha. det verkar som du hade en fin födelsedag med, så himla bra! det märks i min kamera att det var en lyckad fest i lördags för har typ 100 flumkort. hahaa, får se om det blir något face med dom. jag har en fråga också kom jag på nu, bodde du på App in på bali när du var där? vi ska bo där och nu har jag precis fått mejl om att jag ska mejla mitt kontonummer, namn på kortet och när det inte är giltigt längre.. det låter ju jätteskumt, eller hur? please text me eller skriv på face om du har varit där. puuss min sköna! ha en härlig tv-kväll!

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas