onsdag 24 november 2010

Endast tomten är vaken... Jaa, det är vad jag kommer att tänka på nu när jag sitter ensam uppe och det riktigt viner utanför fönstret.
Har just sett en intressant debatt angående utvecklingen av ungdomar som röker. Hur ska man stoppa exponeringen? Vem är ansvarig?
Jaa, väldigt intressant faktiskt. Ibland undrar man hur människor tänker när en överläkare förklarar i vilken utsträckning detta skett och vad msn utsätter sig för. Det ska alltid finnas någon som ska säga emot. Varför? Personen sitter med ren fakta men nej, ändå sä ska det emotsägas.

Oh fick en rolig överraskning i mitt postfack idag!
Min cupkake/muffins bok & Carl Larssons julkort som jag beställde för ett tag sen damp ner.

Dagens träning: kondition.
Alla krafter tog slut.

Bönderna hade med sig min fina Josie och jag välkomnade med öppna armar!
Så, skönt att någon förstår vad bönderna bjuder på, som skrattar åt samma saker!
Bäst att ha dig hemma!!

Nej kanske borde sova?
Men får kanske slå till honom lite lätt innan jag bäddar
ner mig så kanske jag hinner somna innan snarkningarna börjar igen...

Att det ska vara så svårt att lyfta luren, kanske vet jag vad som väntar

1 kommentar:

söta kommentarer uppskattas