torsdag 18 november 2010

Tar på krafterna

Godkväll i stugan!
Idag var jag på benen igen och promenaden till jobbet gjorde mig nästan andfådd. Det tar på krafterna att vara sjuk!
Nästa vecka ska jag i alla fall vara fit for fight för gymmet & träningen igen.
Som jag saknar det!
Och där gjorde LHC mål, yeah!!!

Mys med mitt hjärta ikväll.
Glögg & pepparkaka & clementin.
Jaa, jag längtar till juletider!

Och jag skulle gärna vilja agera som övrebefäl just nu och befalla hem Josefin Josie Nilsson!
Och det skulle helst ha skett igår men det går bra imorgon med.
Shit, nu är avståndet känsligt för långt bort helt enkelt.
Hoppas du känner mina slängpussar!!! För här kommer dem

Ouch måste lindra dubdervärken i huvudet nu med la glöggen!

4 kommentarer:

  1. Jag skulle vilja ha ett trollspö eller bemästra telepati och ta mig hem på direkten genom magins eller tankens kraft... PUSS

    SvaraRadera
  2. Det ska väl inte vara så svårt att fixa. Fasen tänk om... tänk om!
    Hokus pokus filli jokus!

    SvaraRadera
  3. Men fan, jag är fortfarande i min pyttelilla lägenhet i denna alldeles för uttjatade studentstad! Ditt hokus pokus funkade inte... :(

    SvaraRadera
  4. Hmm..? Kanske måste jag damma av spöt ordentligt eller kan det vara någon viktig ingridiens jag glömde?
    Kanske ska ha i lite grodlår...

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas