onsdag 17 november 2010

Tänk vad tiden går snabbt

Ja, jisses. Tänk vad tiden går snabbt!
Jag minns första gången vi träffades.
På en brygga en ljuv sommardag.
Något jag också minns mycket väl var när vi satt för upprop första dagen på gymnasiet. ÅH ÅH. Han och han, ååh han. Och så ropades ditt namn upp. ÅH lyllo dig, tänkte jag. Jag vill också. Haha!
Men tänk så bra allt blev ändå... Trots att jag kom i paralellen.
Vi firade i bibblan med tårta! Kommer du ihåg? Haha. Och vi kom snabbt in på tomater som man inte åt. Balprinsessor tillsammans! Vi åkte till Amsterdam, inget att kommentera (vi håller det för oss själva :), vi åkte till Berlin. Jag var då brunett, inget jag rekommenderar. Du ska vara brunetten och jag blondinen. Smulle. Rockat på konserter. Jason Mraz.
 Sommarstunder tillsammans. Dansat våra lurviga. Skrattat, gråtit, frusit - (DU).
Du har funnits där när jag behövt någon, på riktigt. Då har du stått där med öppna armar!
Tänk vad vi hunnit med under alla dessa år. Minnen som hela tiden blir fler, hur underbart är inte det? Och hur mycket mer kommer det inte att bli?
Det är underbart.
Riktig vänskap är vad vi har.
Om vi inte hörts på ett tag, så är det ändå som att tiden stått still.
Ja du, Elin "Beda" Svensson, min alldeles egna persika!
Vad vore en bal på slottet utan dig?
Jag hoppas du tar min kärleksförklaring till hjärtat och bilden med en klackspark! För det är så man livet ska ta, med en klackspark & det är väl just vad vi gör? :)
LOVE / din mandarin

1 kommentar:

  1. Hur underbar är inte du! <3 Ellens ögon tåras, du betyder så otroligt mycket för mig ska du veta! Finns inga ord som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig! Tack för att du finns och är min bästa vän <3 Din Persika!

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas