onsdag 2 juni 2010


Det är varmt, det är sol & nu är det tamejfan sommar!
Så skönt och så efterlängtat. Det är bara drygt två veckor kvar till min semester och jag vill ju svettas lite innan. Men sommaren kanske är här för att stanna nu? Äntligen. Låt oss njuta nu!
I fredags var jag ju på SATC2 & filmen var, som ni redan förutspått, alldeles alldeles underbar. ÅH! Efter filmen satt vi på BK Loungen & drack lite gott rosévin. Det var jag värd!
Kvällen summeras följande: PERFEKT FREDAG KVÄLL!
 Operationen i munnen gick bra i lördags. Det som gjorde ont var sprutorna med bedövningen sen kände jag ju inget, såklart, men jag hörde dock allt! Det lät inget vidare. Efter två timmar under ett sterilt skynke gick vi hemåt. Mellan timmarna då jag sov slank lite soppa i mig och värktabletter. Inget galejj för mig, inte! Trist men nästa gång då är jag med :)
Farmor fyllde 86 år i måndags. Min älskade älskade lilla farmor! Världens finaste & raraste. Så i söndags åkte vi till Västerby Golf för middag. Jag kunde ju inte äta något direkt, utan mosade sås och potatis, haha! Svullnaden var ju heller ingen vacker syn men va tusan!
Efter middagen satt vi och glassade i solen, därefter åkte vi till farmor för jordgubbstårta & kaffe!
Tristessen har varit enorm, eftersom jag inte kunnat träna sedan operationen men igår fick jag äntligen röra lite på mig och det var såååå skönt!
Klippte mig även ännu lite kortare igår! GREAT. I like it alot! :)

NEJ nu ska vi ta tillvara på den underbara kvällen. Ska slå en signal & se ifall mina klänningar har kommit som jag skickat efter. Det var ju leverans denna vecka SÅ jag hoppas verkligen de kommer på utsatt tid, annars blir jag besviken. Tanken är ju att jag ska ha en av dem på fredag... Hoppas hoppas :)

___
Jag tänker på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas