lördag 12 juni 2010

saturday night fever

Fredag igår. Jag tog bort mina stygn sen operationen igår. Så skönt att slippa känna tråden med tungan hela tiden. Har en riktigt skön tandläkare också, så han bjöd på en del skratt! Gick genom stan när studenterna som mest skrek och tjohoade! Men det var en ganska skön känsla att höra faktiskt, jag blev riktigt lycklig och nostalgisk av att höra dem. För fyra år sen var det vi som hade vår dag. Tänk vad tiden går snabbt!


Kvällen igår spenderades med my love. Handlade lite och började med maten när vi kom hem. Sen begav jag mig ut i regnet & tog rundan runt ån. SÅÅ skönt :)
Käkade tacos när jag kom hem, drack lite vin & kollade på fotbolls VM. Däckade i soffan båda, mys!


Hade en underbar morgon imorse :) & sen har vi varit ute & fixat med gräs, ogräs & fräs. Kikat på VM & bara softat. 
Ikväll skulle jag ha varit med och firat Madde men eftersom jag ibland är smått förvirrad, uppbokad och en planerare hade jag redan bokat denna kväll. Yrskaft no 1! Så det blev inget för min del men jag hoppas du får en alldeles underbar kväll ändå, det betvivlar jag inte.
Hjärtat, vi får fira din dag tillsammans du & jag ändå! 
Ska dricka upp mitt glas med vin för snart är det duschen som gäller!

girls night out  - saturday night fever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas