fredag 28 maj 2010

lovely friday!


Nu är det inte långt kvar. 21.00 sitter jag i biosalongen för att se SATC2
Vilket tjat va? Nej då. Jag vet att ni är lika sugna som jag :)

Har suttit ett tag och planerat lite kul inför midsommar med Danne. Hällde upp varsitt glas vin & började spåna. Riktigt bra idéer! Kommer bli sjukt bra :)
Känner på mig att midsommar 2010 kommer bringa mycket skratt - haha. Mer än så ska jag inte berätta mer, jag kan ju inte förstöra det roliga!

Imorgon ska jag till tandläkaren för att operera bort en visdomstand. Aj aj! Har haft en hel del problem med inflammationer då tandjäkeln inte velat komma upp utan växer åt fel håll. Så imorgon tar de till skapellen, snittar upp tandköttet och börjar sakta men säkert att slita ut den. Åh jag hoppas det går bra! Håll tummarna för mig och att jag inte mår skit efter utan kan njuta av resten av min lediga lördag och förhoppningsvis gå på inflyttningsgalejj. 

Njut av inledningen av helgen och att det är fredag, det ska i alla fall jag göra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas