fredag 4 juni 2010

michael & elsa

Sitter och laddar med musik. Just nu är det Michael Jackson som högtalarna bjuder på! SÅ bra! Flexade hem från jobbet redan vid tre snåret idag och har verkligen njutit av det fina vädret. Satte mig på ballen med elsas mode & ett glas vin! Lyxigt värre.

När solen letade sig bakom huset förflyttade jag mig till parken nedanför. Åh, äntligen lite parkhäng. Urmysigt!


Till min lycka kom idag klänningarna jag beställde från h&m och jag bara älskar dem båda två! Verkligen  helt min stil. Satt som ett smäck!

Ikväll är det personalfest!
Perfekt kväll för sommarfest. Blir det följande: blus, svarta tihgta jeans & urläckra svarta klackisar? Eller ska jag köra på följande: klänning & de urläckra svarta klackisarna?

Ett som är säkert, jag har inte tid att sitta här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas