torsdag 10 juni 2010

finally!

Och så var det äntligen bokat och betalat, tågbiljetterna till Halmstad!
FINALLY - säger jag bara! Det var inte en dag försent haha :) Det gjorde vi bra Carro.

Haft en bra dag på jobbet och varit mycket effektiv, fått mycket gjort. Det känns att man börjar närma sig semestern och att man då måste jobba undan en hel del. Nedräkningen har börjat... sex arbetsdagar kvar, tjiiihoo!

Skulle egentligen ha träffat tjejerna ikväll för planeringen inför nästa helg då vi planerat en tripp till Göteborg & Liseberg men då jag är helt slut i både huvud och kropp så känner jag att jag inte har någon ork för det. Tyvärr så kan jag inte följa med nu heller, men en fika hade ju varit mysig ikväll i alla fall :) Men ikväll är jag som sagt helt slut.

Pratade precis med en av mina Stockholmare, Theo! Alldeles för längesen vi sågs & en resa norrut vore på sin plats. En kväll med rödvin och umgänge skulle sitta fint. Snart så :)

Nu ska jag bara vara resten av kvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas