lördag 19 juni 2010

Just nu

... sitter jag & följer SVT:s sänding av Kronprinsessan Victoria & Prins Daniels bröllop!
Det har kommit en och annan tår under dagen. Vilken fin dag, vilket fint par!
Vackra.
Det finns många ord & man kan överösa dem med komplimanger men...
...här ser vi riktig kärlek!
Och jag är så glad att jag fått följa dem hela dagen & se när de sa ja till varandra.

Vår meny har sett ut såhär, dagen till ära:

Frukost - nybakade gramhamsscones & thé
Lunch - grillad kyckling, ost, kex, exotisk frukt, rosé vin & bubbel

En perfekt dag som spenderats med världens bästa mamma!

with love

2 kommentarer:

  1. Tack Johanna! för att jag fick följa denna fantastiska dag tillsammans med dig. Vi har verkligen "varit med på både vigsel, middag och dans" - en toppendag. Sverige kan verkligen ståta med det vackraste kronprinsess-o prinspar som finns !

    Puss & kram från Din mamma

    SvaraRadera
  2. Jaa visst är den mysig ! jag mår hur bra som helst, du med hoppas jag ? Vilken fin header du har raring ,

    Pusssss

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas