måndag 7 juni 2010

monday first day of week

Det är så härligt när man mår sådär alldeles underbart och har ett lyckorus i kroppen för att helgen har varit så toppen! Ett ständigt leende på läpparna.
Jag är så lycklig & så lyckligt lottad - tack vare er!

Urmysigt att träffa min ballerina igår! Kändes som om det var alldeles nyss men i själva verket var det i julas vi sågs. Det är inte alla förunnat. Hade min fina klänning från garden collection på mig, första gången sen den damp ner med posten, och jag bara älskar den!


Kvällen till ära har spenderats runt ån med my Josie jos. Massa tjötande & skratt av helgen! Haha :) Så galet det kan vara.
Precis avklarat hård fys i vardagsrummet. Med en stenhård kille som stått som en officer: 

"NER! 10 snabba!" ... "UPP! UTFALL. NU" ... "NER! 15 snabba" haha.


Ska fortsätta kvällen med att laga lite god mat till veckan, smala pannkakor & kräftsoppa. Det ni. Just det, ska ju se slutet på filmen vi hyrde igår - åh mysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas