tisdag 11 maj 2010

Det var på tiden!

Det är tur att man får lite smisk där bak när man är så seg som jag. Jag har bara inte haft ork eller lust till att skriva. Har många gånger börjat men sen har jag slutat och slängt inlägg efter inlägg MEN nu så tänkte jag faktiskt göra en rejäl update! :)

Fjällen resan, som vi var iväg på för ungefär en månad sedan, var i alla fall alldeles underbar. Afterski, bra skidåkning, underbart sällskap, sol & bara att få vara ledig gjorde mitt välmående susen. Och att få åka iväg med min darling gjorde det bästa på hela resan!

Annars rullar livet på som vanligt med jobb, vänner & små projekt här och där. Det är så skönt att våren kommit, dock är det fortfarande kallt men vad gör det när solen ändå är framme? Bättre att värmen kommer i sommar då vi verkligen ska ha den här och inte nu under våren.
Har lite planer som smids, vi får se vad som blir verklighet...

Ikväll har jag haft en supermysig kväll med en av mina fina vänner! Blev medbjuden på en VIP kväll på en av Sf's salonger & där bjöds det på förhandsvisning av nya Beck - levande begravd. Så sjukt bra! Snacka om skräckscener och hela salongen skrek ett flertal gånger.
Popcorn och dryck bjöds det på och lite annat smått och gott. Inte varje dag man blir medbjuden på en sådan toppen kväll, tack darling du är guld värd! 

Imorgon ska vi boka en resa!
Att resa gör mig lycklig.

Påtal om resor, jag måste ju för tusan ta och kolla tåg till Halmstad i sommar. Tre nätter, frukostbuffé och middagsbuffé. Två brudar och en bergsprängare - ni hör ju hur bra det låter eller hur? ;-)
Det kommer bli så bra!

För övrigt tar min kära sambo examen imorgon, då har han pluggat i två år och kan sedan titulera sig som kyl och ventilations tekniker. Kan medge att jag inte är så hajj på vad det innebär men något jag kan tala om är att jag är SÅ STOLT över honom!
Så inatt får vi besök av Gotland som ska sova över här ett par nätter. Känns bra att Danne varnat honom för att jag pratar i sömnen. Jag? Nej, det skulle väl aldrig hända. Haha.

Nu ska jag klura lite på mina planer, slå på Änglagård och njuta av soffan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas