lördag 15 maj 2010

Förlovning!

som ni kan läsa ovan, förlovning, men inte mellan mig & danne utan det är min älskade älskade mamma som förlovat sig med sin mr r.
åh! jag är verkligen så glad för deras skull, för mammas skull :)
mamma - du vet väl att jag älskar dig så mycket att jag inte ens skulle kunna förklara?
du är helt enkelt bäst!


vilken härlig dag!
solen skiner, det är varmt & det har varit en så bra dag såhär långt.
har firat lillasyster som fyllde 15 år igår!
& en sväng till m & r för att hälsa på släkt som är nere & hälsar på.

19:00, bord bokat på denna restaurang ikväll för att avnjuta massa gott & dricka ett glas rött!
det skulle bli en överraskning för danne men jag kunde inte hålla mig haha :) så imorse var jag tvungen att kläcka överraskningen!

kanske blir lite mer festligheter ikväll? det är ju trotsallt så fint väder, så man blir ju bra sugen på att sitta på en uteservering hela kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas