torsdag 27 maj 2010

Sådär. Då var det löpet kört! 
Startade 18:40 och var i mål 33 minuter senare. Helt ok med tanke på att jag har en benhinneinflammation, och kanske egentligen, bara kanske, inte skulle sprungit överhuvudtaget.
Bet ihop och körde så gott det gick!
Det är ju alltid en underbar känsla efteråt, den kan ingen ta ifrån en.
Men ska tilläggas, det ultimata är alltså INTE att springa med benhinneinflammation!

Intog lite picknick med gänget & skrattade oss trötta haha :) 
Röd biljett = handduk.
Jag försöker få upp den där jädra biljetten från påsen, Johanna utbrister: "Där är en kille som delar ut handdukar, stick dit o ta en"
Jag går fram och tar upp den röda biljetten som jag försökt fiska upp ur min påse. Räcker fram den till killen som står med fem handdukar på armen och några påsar framför sig på marken. (Vi tror stenhårt på att han har fler handdukar i påsarn).
Han tittar lite konstigt på mig. Tar tag i biljetten och säger: "Jaha????" 
Jag: "Jaa, alltså en handduk...?!" Sen ser jag till min förvåning att killen har en nummerlapp på bröstet och då går det lilla ljuset upp för mig, AHAAA! Och så utbrister jag: "Du är en av de som sprungit"
Haha. Han måste ju trott att jag inte var riktigt klok.
Johanna, om du läser det här så vet jag att du ligger dubbelvikt av garv. 

Nu har jag duschat, lagat mat och ska alldeles strax lägga mig i soffan och faktiskt ta igen mig en stund.

Stolt över Daniel, som sprang milen på 46 minuter!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas