måndag 17 maj 2010

Måndag, 20100515

BRA måndag!

Härlig dag på jobbet.
Betalat bokningsavgiften för Thailand 2011. Niiiice :)
Snabbrunda på stan med my love.

Dagens träning:
intensiv power + intensiv löpning + fys!
Sen åt jag en mycket mycket god havregrynsgröt. Det är som bäst när det är fiberhavregryn. Lyxade till det hela med banan i, skivade banan bitar.
I lööv it!

Nu har jag tittat på en intervju med Kronprinsessan Victoria & Daniel Westling. De för sig bra måste jag säga. Jag gillar de skarpt.
Jag ska försöka följa deras bröllop, som förmodligen hela svenska folket tänkt, den 19 juni 2010. 
Om det blir som vi planerat, drar vi till Liseberg ett gäng brudar men på något sätt ska jag följa det!

Ska dra mig mot sängen och krypa ner för att läsa min bok. Läser  
elsas mode skriven av Sofi Fahrman. Den låter ju superlöjlig. Haha :) Men hör och häpna, den är braa!
Imorgon ringer klockan typ 04:00, för uppstigning. Halv 6 ska jag traska mot centralstationen, tur att vi bor nära, för att kliva på tåget mot Stockholm & väl där ska vi på kurs!
HÅLL alla tummar och tår, för att jag är pigg imorgon :) 
Godnatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas