fredag 28 januari 2011

Update, for sure!

En vecka har hunnit glida förbi. Glida kanske är fel ord men det har varit en vecka med många nya intryck, känslor och tankar till höger & vänster.
Är nu student vid Liu! High five.
Fått mig ett riktigt snyggt Liu kort, var inte riktigt läge för att be om att få ta om kortet men va tusan.
Veckan har innehållt föreläsningar, gruppindelning och mycket plugg hemma.
Gruppen verkar i alla fall mycket bra, skönt.
Imorgon är sista fixen med plugget innan jag kan slappna av och ladda inför Thailand på söndag. I och med att jag missar två veckor har det alltså varit en hel del att läsa in.
Jag är så otroligt lyckligt lottad med så fina människor omkring mig som stöttar och peppar, utan er skulle jag inte klara mig!
Låter nästan som att jag ska hålla ett tack tal efter att jag mottagit en guldbagge, men det si det ska jag inte.
Jag är bara lycklig att ha er vid min sida!

Ett samtal idag med en av de bästa, lyfte mig enormt.
Precis det rätta och det bästa!!

Ikväll tog jag och pappa en tur med långfärdsskridskorna.
Mysigt värre.
Intog soffläge, tända ljus i sällskap med min käreste när jag kom hem.


Åh, nu längtar jag.
Efter allt det där.
Och i två veckor ska vi befinna oss i just det där.
Paradiset.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas