tisdag 4 januari 2011

Julen var underbar, fantastisk.
MYS! I stora lass.
Det kom en juldag och vi slog näsorna i taket. Ja, jag vet, klackarna men det var så det var!
Jag är lycklig.

Det kom en nyårsafton, OH vilken kväll!
Fördrink. Trerätters. Champagne. Dance dance dance. Lekar. Efterfest. Hemma klockan 07.00.
En kväll som var klockren!!! På alla sätt.

Januari är här och ett nytt år ligger framför oss.
Det kommer bli ett GRYMT år, det känner jag på mig.

Två arbetsdagar kvar tills min tjänstledighet börjar.
Drygt två veckor kvar tills jag börjar plugga!
Drygt tre veckor kvar till Thailand.
Och imorgon kommer min Elin hem, som jag längtat och saknat! Välkommen hem persikan :)

Mycket att se fram emot & jag längtar. Är så taggad!
Lycka.

----
Tyvärr vet jag inte var jag har dig. Dags att du visar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas