lördag 15 januari 2011

Biljard är inte varje kväll man kör och det förgyllde vår gårkväll med många skratt!
Eftersom jag bestämt mig för en VIT månad med start from nyår (senast jag drack alkohol) så höll jag mig till juice, kaffe & lite cola.
Och jag var inte ens sugen på annat!
Kan säga att det var rejäl girlpower igår. Först vann vi på biljarden & sen på alias.
YES!

Idag har vi hunnit ha en skön start på dagen. Tittade på film, Baksmällan. Och jaa, jag har sagt det förut. Den är ju grym!
Jag har beställt tacos idag. Som ett litet barn men fy farao vad gott det ska bli, jag riktigt längtar.

Ikväll ska vi fira med buller och bång för vår Jossan är numera sjuksköterska!!!
Det blir vitt för min del ikväll, undrar vad jag ska ta med?
Saft, läsk, kaffe äsch vatten går lika bra det.
Eller jag ska festa till det, så läsk får det bli. Därmed basta.

Åhåhåå! Igår beställde jag sommarkläder från H&M.
Hur lovely?
Imorgon är det bara två veckor kvar till Thailand och vetskapen om att man snart ska få ta på sig sommarkläder är underbar. Sol, värme, utland, alla underbara dofter, god mat, sand mellan tårna...
ÅH!!
Love.
Jag längtar...
Och det bästa av allt, jag kommer att få uppleva detta med världens finaste person!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas