måndag 6 december 2010

Urval förbereds/körs

Det är denna vecka jag får mitt antagningsbesked!!! Och nu när jag loggade in på studera för att kolla till det lite så har det ändrats till : 'urval förbereds/körs'.
Det ÄR på G nu :)
Och jag är redan nervös. Haha.
Spännande!!!

Måndag igen. Tiden går sjukt snabbt.
Efter jobbet blev det ett träningspass. Ben, mage, biceps & rygg.
Nice som fan!

Har käkat lite och ska snart bara slötitta på tv:n. Hollywood fruar kl nio va?
Fru Montazami är ju så go och skön!
Eller kanske blir det sängen med en skön bok?
Låter lockande faktiskt...

2 kommentarer:

  1. Hej sötnos!

    Längesen vi sågs nu. Är allt bra?
    Blev så nyfiken, vad har du sökt för utbildning till våren?

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Hej sötnos!
    Det är bara bra med mig och med dig?
    Jag har sökt beteendevetare! Ska skräddarsy
    min egen kandidat. Men nu är det pirrigt :)
    Det var verkligen för längesen!!!
    Kram

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas