söndag 5 december 2010

Söndag kväll redan. Tiden går så snabbt.
Helgen har bestått av mycket mys!

I fredags blev det ett träningspass efter jobbet med efterföljande stund i bastun.
Fredagsmys med idolerna i sikte hemma hos mammi & ron. Kunde hålla ögonen öppna fram till halv nio cirkus sen sov jag som ett litet barn.

Igår var vi barnvakt åt två söta tjejer. Vi åt spaghetti och köttfärssås och jag tror att farbror Daniel imponerade på sina brorsdöttrar med sin goda köttfärssås!
Vi promenerade sen in till stan och på vägen in sjöng vi lite julsånger & Lady Gaga såklart. Alice tog ton till Bad Romance och pinsamt nog var hon bättre än mig! Haha :)
Biomys väntade oss, Sammys äventyr. Blev såklart biopopcorn för de små!
Supermysig dag och jag kan verkligen rekommendera filmen, för både stora & små.
Kvällen bjöd på middag och mys hos farmor, min lilla fina farmor! Min förebild, helt klart. Får inte glömma att nämna det mycket goda fikat vi fick också med smarrigt kaffe till som avnjöts till Så mycket bättre.
Hands downs för Plura!

Andra advent idag. Inleddes med mysig morgon & sedan har vi fixat med systrarnas hår. Lite slingor blev fräscht!
Adventsfika hos pappi. Såå mysigt!!!
Glögg, doft av tända stearinljus, pepparkakor, lussekatter. Och bara umgås.
Ikväll ska jag och min fina mysa. De ensamma mammorna är klara sen en vecka tillbaka så nu väntar vi på att Gunvald & Co. ska göra entré.

Helgen sammanfattas kort och gott: underbart mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas