torsdag 1 april 2010

Långledigt!

Solen lyser, himlen är blå
vad det är skönt att leva då.
Högt i topp går allas humör
och det är det som susen gör!

Ja, så skönt när solen lyser! Allt blir så mycket lättare & man blir så mycket gladare. Jag hoppas att vädret kan hålla i sig nu under helgen så att man verkligen kan ta tillfället att njuta ordentligt.
Nu är det också långledigt och jag kan lova att jag ska njuta varje sekund!

Kom hem för en stund sedan & då har det kommit ett litet påskpaket från mina svärföräldrar. Det gör en extra glad! 
Och sen är det alltid en underbar känsla att kunna glädja andra, det är nog den bästa känslan som finns.
Ikväll ska vi på middag och jag hoppas på en trevlig kväll, vilket nog inte kommer att vara så svårt att få till om inte Lhc går och förlorar första semimatchen men det tror jag inte. 

Igår blev det en lugn & mysig kväll med Elin. Vi tog en sväng till squash hallen och svettades lite, sedan blev det filmmys. The time traveler's wife och den kan starkt rekommenderas. Samma regissör som till bland annat dessa underbara filmer The note book & Remember me
För er som vet att jag har en förmåga att vara väldigt känslig, så kan jag säga att det kom en del tårar till den här filmen också. Vacker och underbar!

Jag har fått många frågor kring hur det går i tävlingen och jag kan säga att jag inte har en susning. Inget samtal ännu. Det har bara varit enormt roligt att få bli utvald som en av fem finalister och bli uppmärksammad i tidningen med min tavla!

Nej nu ska vi ta och göra oss klara för kvällen.
Hoppas ni får en skön skärtorsdagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

söta kommentarer uppskattas