onsdag 7 april 2010

Jag har bestämt mig nu!

Jag kommer att ställa ut mina tavlor på himmelsk höjd, 15-18 april.
Igår fick jag ett erbjudande om att bli sponsrad för att ställa ut under denna utställning.
Jag visste inte vad jag skulle svara.
Frågor som snurrade runt i huvudet har jag idag fått svar på av en av tjejerna som är representant från "marknadsplatsen för folk & konst".
Det blev många mail fram och tillbaka.
Men det blev ett bra beslut.
Verken ska vara inlämnade senast tisdag. Så nu har jag lite att göra. Färdigställa vissa av verken samt påbörjan av ett helt nytt. Då ska vi också gå genom alla verk och prissätta dem tillsammans.
Spännande!

Införskaffat lite nya grejjer. Färger. Lite annat smått och gott som kommer bli nice till tavlorna.
Inspirationen är på topp!

2 kommentarer:

  1. Jag är så stolt över dig älskling!
    Puss!

    SvaraRadera
  2. Grattis! Fasiken vad kul!! Hoppas du kryar på dig och att munnen blir bättre! Pusssss

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas