lördag 3 april 2010

God morgon solen!

Åh vad härligt, solen lyser rakt in i vår lägenhet!
Underbart att vakna av att solen lyser in i vårt sovrum och värmer.
Nu känns det verkligen som vår.

Igår kunde jag njuta av solens strålar på altanen. Tog en sväng till Ikano & hittade en klänning som fick följa med mig hem. 
Kvällen spenderades med tjejerna vilket resulterade i middag & rödvin & det bästa av allt: underbart sällskap! 

Idag är vi bjudna på påskbuffé & kalas men innan dess ska jag hinna med att gå en promenad & lite andra småsaker. 
Kanal 5, 15:30, Lhc - Dif! Tagga till nu gubbar.
Ikväll bjuds det på fest med ett härligt gäng! Lär bli mycket skålande!

Idag presenterades vinnaren i Corren & grattis till "Under körsbärsträdet" som vann! Vill passa på att tacka alla er som har röstat på mig & era fina ord om min tavla. Det har värmt kan jag lova.
Jag känner såhär, att ha blivit uttagen av 150 bidrag till en av fem finalister har varit en seger i det hela & hade man vunnit av dessa fem hade det varit en bonus men en sak som är säker är att det har varit jätteroligt att ha varit med om detta!

1 kommentar:

söta kommentarer uppskattas