onsdag 4 maj 2011

Änglar sprider ett lugn och en harmoni hos mig.
De är på något sätt speciella för mig och jag gillar att ha dem omkring mig.
Ängeln på bilden finns på öppna spisen hemma hos mamma & r.
Jag har spanat in en vacker ängel på Handplockat här i stan som förmodligen kommer få flytta in hos oss när vi flyttar.

Nyss hemkomna efter mysigheter hos svärisarna med D's bror & familj.
Onsdagsmys helt enkelt!
Och nu är det äntligen över fina, fina du!
Det fick bli en PW runt ån också. Så lugnt och behagligt. Det doftade otroligt gott av alla blommor. Frisk luft efter regnet. Endast vi och några änder, vakna som sovandes, syntes till.
 

1 kommentar:

  1. Hallå min ängel!
    Åh, vad fin bild och jag håller med dig vad gäller änglar, men det vet du ju. Dem finns ju stora som små i varje rum hemma hos oss. Kanske den ängeln du skriver om vore något ni kan önska er... som inflyttningspresent till nya lägenheten :)

    Ha en fin kväll! // puss puss, mamma

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas