tisdag 5 april 2011

Unnade mig massage idag på jobbet. Jag njöt så mycket att jag somnade och vaknade till av min egen snarkning. Fruktansvärt! Men också fruktansvärt skönt.

Efter jobbet blev det mys hos farmor.
Finaste farmor på denna jord!
Hon hade ordnat med lite kvällsmat & te. Vi satt och pratade länge och väl, alldeles sådär mysigt som bara vi två kan ha.
Det är så skönt att skratta tillsammans med min farmor.
Jag blir lycklig i hela kroppen.
I själen.
Farmor, så speciell, så fin.

Myrorna var många för ett tag sen, så jag stillade dem med en rask, mycket rask, promenad!

1 kommentar:

  1. Tjoho! Gick du och Danne möjligvis på Vasavägen igår kväll? Kom på det efter att jag hade cyklat förbi att jag kände igen någon på gatan. Säger ett något för sent hej=) Puss

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas