tisdag 15 mars 2011

Spänning på hög nivå!
Spännande eftermiddag och kväll.
Imorgon ska ett par telefonsamtal ringas.
Om jag har fjärilar i magen...

Ikväll har jag tappat några tårar till Sofias änglar - jag blir så lycklig av att andra människor fylls av lycka & den tacksamheten man ser hos dem. Det är oslagbart!
Och ikväll var just en sån kväll, ett lyckorus av tårar.

Mina projekt är på g!
Under veckan blir det ännu mer kreativitet och då får ni självklart se resultaten.

För övrigt, grymt av AIK. Fyra raka. Mot HV!
Och jag vann dagens vad på jobbet vilket innebär att jag imorgon är lite rikare.
Jo man tackar.

1 kommentar:

  1. Det borde vara obligatoriskt att vid varje minnesvärt tillfälle ha med några engångskameror, så folk kan knäppa bäst de vill. Vilken pysseldam du är, och duktig därtill=) pusspuss

    SvaraRadera

söta kommentarer uppskattas