Nu finner ni mig alltså på ANYHOW.NU
In och läsläsläs!
En GRYM sida med mycket bra bloggar, skribenter, gallerier m.m.
fredag 27 maj 2011
onsdag 25 maj 2011
Nu styr jag kosan mot Stockholm med min vän Elin.
Ikväll är det dags för middag & releasefest för AnyHow.nu
Så from imorgon finner ni mig alltså där istället, bloggandes för en GRYM sida!
Nu ska jag packa ihop min rullbag & fixa det sista.
Vi ses väl på AnyHow imorgon?
Ikväll är det dags för middag & releasefest för AnyHow.nu
Så from imorgon finner ni mig alltså där istället, bloggandes för en GRYM sida!
Nu ska jag packa ihop min rullbag & fixa det sista.
Vi ses väl på AnyHow imorgon?
tisdag 24 maj 2011
![]() |
| Fotograf: Per Trané |
Vi bokade biljetterna i höstas och nu är det alltså dags. De kör finalracet på sin turné just här i Linköping under dessa dagar, 23-26 maj.
Vill ni läsa mer om det fantastiska gänget bakom Glada Hudik kika gärna in HÄR!
måndag 23 maj 2011
GRATTIS världens finaste kille på din 25 årsdag!
Vi har firat helgen lång.
I lördags firade vi med familjen och vi hade sån tur med vädret, sol hela dagen.
På kvällen kom alla vänner och firade Danne. Vilken kväll vi hade!
Idag är hans rätta dag & jag har planerat en överraskning för honom ikväll.
Har precis varit iväg och fixat med en sak till kvällen.
Jag tror & hoppas han blir glad över det jag ordnat med.. spännande! Det är så roligt att överraska och att se en person som står en så nära bli så glad, det är lycka det.
Jag älskar dig min finaste skatt!
Vi har firat helgen lång.
I lördags firade vi med familjen och vi hade sån tur med vädret, sol hela dagen.
På kvällen kom alla vänner och firade Danne. Vilken kväll vi hade!
Idag är hans rätta dag & jag har planerat en överraskning för honom ikväll.
Har precis varit iväg och fixat med en sak till kvällen.
Jag tror & hoppas han blir glad över det jag ordnat med.. spännande! Det är så roligt att överraska och att se en person som står en så nära bli så glad, det är lycka det.
Jag älskar dig min finaste skatt!
fredag 20 maj 2011
torsdag 19 maj 2011
onsdag 18 maj 2011
Nu är det en vecka kvar tills jag börjar blogga för AnyHow.
Det ska bli så spännande och hemsidan är SUPER!
Ni kommer då istället få besöka mig där och jag kommer självklart lägga ut adress så ni hittar mig där istället.
Nu ska jag fortsätta med diverse bestyr och hoppas på ett skönare avslut av kvällen än hur den började...
Det ska bli så spännande och hemsidan är SUPER!
Ni kommer då istället få besöka mig där och jag kommer självklart lägga ut adress så ni hittar mig där istället.
Nu ska jag fortsätta med diverse bestyr och hoppas på ett skönare avslut av kvällen än hur den började...
tisdag 17 maj 2011
måndag 16 maj 2011
En regnig och kall start på veckan med en vackert solig kväll.
Planering till nästa veckas äventyr.
Efter en skön tur i skogen har jag nu slagit mig till ro i soffan, tänt levande ljus och börjat läsa i 'maskrosungen' av Sandra Gustafsson.
Jag känner redan nu att det är en bok jag kommer sträckläsa, lite som ett dagligt gift.
Planering till nästa veckas äventyr.
Efter en skön tur i skogen har jag nu slagit mig till ro i soffan, tänt levande ljus och börjat läsa i 'maskrosungen' av Sandra Gustafsson.
Jag känner redan nu att det är en bok jag kommer sträckläsa, lite som ett dagligt gift.
lördag 14 maj 2011
Tony Hawk's Grand Jam
Har precis kommit hem från jobbet.
I samband med att Tony Hawk's Grand Jam varit på turné hela veckan har vi passat på att marknadsföra vår kampanj och idag avslutade vi med att köra ett event i samband med la finale.
GRYMMA killar! Och jag är mäkta imponerad över vad man kan åstadkomma på en bräda.
I samband med att Tony Hawk's Grand Jam varit på turné hela veckan har vi passat på att marknadsföra vår kampanj och idag avslutade vi med att köra ett event i samband med la finale.
GRYMMA killar! Och jag är mäkta imponerad över vad man kan åstadkomma på en bräda.
fredag 13 maj 2011
Onsdag, mitten av veckan.
Varm och skön dag med bra jobbkampanj på stan.
Blev kaffehäng med grabbarna efter jobbet och sen en lång PW.
Har fixat med lite inför releasen av AnyHow. Och egentligen borde jag köra gärnet lite till men jag är så trött att mina gröna måste få sin vilja igenom. Jag får helt enkelt fortsätta imorgon. Men nu är det inte långt kvar!
Visst är väl äppelträd i blom vackra?
torsdag 12 maj 2011
onsdag 11 maj 2011
20110511
Onsdag, mitten av veckan.
Varm och skön dag med bra jobbkampanj på stan.
Blev kaffehäng med grabbarna efter jobbet och sen en lång PW.
Har fixat med lite inför releasen av AnyHow. Och egentligen borde jag köra gärnet lite till men jag är så trött att mina gröna måste få sin vilja igenom. Jag får helt enkelt fortsätta imorgon. Men nu är det inte långt kvar!
Visst är väl äppelträd i blom vackra?
Onsdag, mitten av veckan.
Varm och skön dag med bra jobbkampanj på stan.
Blev kaffehäng med grabbarna efter jobbet och sen en lång PW.
Har fixat med lite inför releasen av AnyHow. Och egentligen borde jag köra gärnet lite till men jag är så trött att mina gröna måste få sin vilja igenom. Jag får helt enkelt fortsätta imorgon. Men nu är det inte långt kvar!
Visst är väl äppelträd i blom vackra?
tisdag 10 maj 2011
Tänk att ett sms kan förgylla en människa så mycket!
Jag fick precis ett sms som förgyller, bannemej hela sköna maj.
Jag blev så glad och rörd, att jag inte riktigt vet vad jag ska säga.
Efter ett drygt två timmar långt fackmöte åkte löparskorna på för en skön tur i skogen.
Kan bara konstatera att jag mår så bra!
Jag fick precis ett sms som förgyller, bannemej hela sköna maj.
Jag blev så glad och rörd, att jag inte riktigt vet vad jag ska säga.
Efter ett drygt två timmar långt fackmöte åkte löparskorna på för en skön tur i skogen.
Kan bara konstatera att jag mår så bra!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)








