fredag 27 maj 2011

Nu finner ni mig alltså på ANYHOW.NU
In och läsläsläs!
En GRYM sida med mycket bra bloggar, skribenter, gallerier m.m.

onsdag 25 maj 2011

Nu styr jag kosan mot Stockholm med min vän Elin.
Ikväll är det dags för middag & releasefest för AnyHow.nu  
Så from imorgon finner ni mig alltså där istället, bloggandes för en GRYM sida!

Nu ska jag packa ihop min rullbag & fixa det sista.
Vi ses väl på AnyHow imorgon?

tisdag 24 maj 2011

Fotograf: Per Trané

Ikväll ska vi äntligen gå på ELVIS!

Vi bokade biljetterna i höstas och nu är det alltså dags. De kör finalracet på sin turné just här i Linköping under dessa dagar, 23-26 maj.
Vill ni läsa mer om det fantastiska gänget bakom Glada Hudik kika gärna in HÄR!

måndag 23 maj 2011

GRATTIS världens finaste kille på din 25 årsdag!
Vi har firat helgen lång.
I lördags firade vi med familjen och vi hade sån tur med vädret, sol hela dagen.
På kvällen kom alla vänner och firade Danne. Vilken kväll vi hade!

Idag är hans rätta dag & jag har planerat en överraskning för honom ikväll.
Har precis varit iväg och fixat med en sak till kvällen.
Jag tror & hoppas han blir glad över det jag ordnat med.. spännande! Det är så roligt att överraska och att se en person som står en så nära bli så glad, det är lycka det.

Jag älskar dig min finaste skatt!

fredag 20 maj 2011

Idag har jag fått ett så fint mail.
Det gjorde hela min dag!
Tänk vad glad man kan bli av så lite, alldeles underbar känsla.

torsdag 19 maj 2011

Jag sitter just nu och njuter av solen på balkongen. Slog till på lite flexlledigt efter vår workshop i förmiddags.
Och runt tre snåret är det dags för stormöte, föreläsare och sedan årets sommarfest på jobbet!

onsdag 18 maj 2011

Nu är det en vecka kvar tills jag börjar blogga för AnyHow.
Det ska bli så spännande och hemsidan är SUPER!
Ni kommer då istället få besöka mig där och jag kommer självklart lägga ut adress så ni hittar mig där istället.

Nu ska jag fortsätta med diverse bestyr och hoppas på ett skönare avslut av kvällen än hur den började...

tisdag 17 maj 2011

Nu är vi på väg hem från Söderköping med en fin last i bagaget!
Jaa, det fick följa med hem.
Och gissa vad, jag är SÅHÄR glad!!!


Nu kör vi högsta volym och sjunger ikapp, haha.
Gasen i botten.
Nu ska vi på en liten utflykt, ett liter äventyr.
Vi ska kika på ett fynd vi hittat på blocket.
Hoppas, hoppas de är lika fina i verkligheten!

måndag 16 maj 2011

En regnig och kall start på veckan med en vackert solig kväll.
Planering till nästa veckas äventyr.

Efter en skön tur i skogen har jag nu slagit mig till ro i soffan, tänt levande ljus och börjat läsa i 'maskrosungen' av Sandra Gustafsson.
Jag känner redan nu att det är en bok jag kommer sträckläsa, lite som ett dagligt gift.

söndag 15 maj 2011

Jag har nog haft de bästa dagarna på länge, med de mest fantastiska vännerna!

lördag 14 maj 2011

Nu ska vi iväg på födelsedagsmiddag och fira lillasyster som fyller 16 år idag!
Det är alltid mycket roligare att slå in paket själv och Lagerhaus finns det en drös med fina piffigheter som lätt piffar upp ett paket.

Tony Hawk's Grand Jam

Har precis kommit hem från jobbet.
I samband med att Tony Hawk's Grand Jam varit på turné hela veckan har vi passat på att marknadsföra vår kampanj och idag avslutade vi med att köra ett event i samband med la finale.
GRYMMA killar! Och jag är mäkta imponerad över vad man kan åstadkomma på en bräda.



fredag 13 maj 2011

Just det, en ny inredningsbutik har öppnat här i stan.
Fastnade direkt för många fina ting och trots stängning var hon så gullig och lät oss komma in och kika lite.
Esq på Bokhållaregatan mitt i Linköping.


Spontanitet!
På hög nivå.
Igår svidade jag om och hängde med på SOF på LiU.
Ruskigt rolig kväll.

Idag har jag varit ledig hela dagen, så skönt. Har lapat sol på ballen hos mamma och bara myst. Leverans av sushi när D kom, MUMS!
Sitter just nu med en turban på huvudet. Ikväll blir det tjejhäng!
 Onsdag, mitten av veckan.
Varm och skön dag med bra jobbkampanj på stan. 
Blev kaffehäng med grabbarna efter jobbet och sen en lång PW.
Har fixat med lite inför releasen av AnyHow. Och egentligen borde jag köra gärnet lite till men jag är så trött att mina gröna måste få sin vilja igenom. Jag får helt enkelt fortsätta imorgon. Men nu är det inte långt kvar! 

Visst är väl äppelträd i blom vackra?

torsdag 12 maj 2011

Spontanitet!
Nu drar jag på SOF på LiU!

onsdag 11 maj 2011

20110511
Onsdag, mitten av veckan.
Varm och skön dag med bra jobbkampanj på stan. 
Blev kaffehäng med grabbarna efter jobbet och sen en lång PW.
Har fixat med lite inför releasen av AnyHow. Och egentligen borde jag köra gärnet lite till men jag är så trött att mina gröna måste få sin vilja igenom. Jag får helt enkelt fortsätta imorgon. Men nu är det inte långt kvar!

Visst är väl äppelträd i blom vackra? 
Tar med mig lunchen ut idag!
Först kaffet i morgonsolen och nu lunchen.
Nu ska jag njuuuuta resten av tiden.

tisdag 10 maj 2011

Tänk att ett sms kan förgylla en människa så mycket!
Jag fick precis ett sms som förgyller, bannemej hela sköna maj.
Jag blev så glad och rörd, att jag inte riktigt vet vad jag ska säga.

Efter ett drygt två timmar långt fackmöte åkte löparskorna på för en skön tur i skogen.
Kan bara konstatera att jag mår så bra!